Бисери. Вие питате, ние отговаряме

Както веднъж вече съм обяснявал, администрацията на този сайт „докладва“ какво е било търсено, за да се дойде на него (дано ме разбрахте). Спокойно, мълчи си като пукал по въпроса кой е търсил нещото… Досега е имало много бисери, но напоследък зачестиха откровени въпроси, на които явно някой трябва да отговори…

Първо да си призная – идеята за публикуване на бисерите от търсенето изобщо не е моя. Едно от най-смешните неща, които някога съм чел, е рубриката „Търсения“ на batpep.

Нашите попадения изобщо не могат да се мерят с неговите, не се и доближават като абсурдност до тях. Просто за някои неща някой толкова упорито пита (и явно не намира отговор из интернетя), че е грехота да не му се отговори. И така, да пристъпим към работа:

„колко месо пуска телето“ – зависи колко силно го стиснеш майна. Следващия път като те развълнува този въпрос, пробвай с търсене на „рандеман“. (точно този въпрос ме накара да напиша тази статийка)

„kolko mu golqm na bika“ – честно, не знам. Цяла седмица после не можах да спя, глождеше ме въпроса „Защо питаш?!“

много често идват последователно „породи крави“, после „породи бици“ (или в обратен ред) – глей сега, ако не намираш нищо, пробвай с „породи телета“ – там са повече породите.

„колко пари дават“ – колкото им поискаш, баце. Само първо кажи „това е обир!“

„krava iska kakvo“ – mir na zemyata, ако говорим за същата крава де

при условие, че даже и не писах за тази порода, не знам как ни намериха с търсенето за „хелифор“. А от „хабардин агнус“ още ме побиват тръпки…

И накрая – повече от една трета от търсенията идват на латиница. Da zema da se otkaja ot typata kiriliza a?

Публикувано на Разни. Запазване в отметки на връзката.

3 отговора към Бисери. Вие питате, ние отговаряме

  1. batpep каза:

    хаха, ама и при тебе има свежи неща🙂

    колко му е голям на бика, хахаха…

  2. Lois каза:

    ахахахахах, а пък аз си мислех, че „от къде меки розови топки“ , което при мен води личната класация, е недостижимо :-)))

  3. batpep каза:

    хе, различия в мисленето на база полова принадлежност😆

Вашият коментар

